من و خودم

5.انتخاب

پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۵۷ ب.ظ

از الان بغض میکنم

گریه میکنم

بابت اینکه اگه جای دور قبول شم چیکار کنم



پدر یا مادرم با لحن تند وایسه جلوم بگه بیخود میکنی بری جای دور

حداقل اینطوری بهونه دارم واسه نرفتن


نمی ارزه دوری وقتی به هیچ رشته ای علاقه شدیدی ندارم




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۸
ارغوان ...

نظرات  (۳)

الان هشت و سی اعلام کرده اگه روز کنکور خوابم موندین بازم بیاین انتخاب رشته....))::
انسانیم خوبه..
قبول میشی..حسابداری..
ایشالله.
پاسخ:
خب من روزانه میخوام قبول شدن که معلومه همه قبول میشن
زیر هزار شدی؟
ریاضی..
کلات و بنداز هوا دختر...
قبول میشی...
باور کن..
حالا کدوم استانی مگه؟
پاسخ:
رشتم انسانیه
استان اصفهان
ظرفیتا حیلی کم شده حسابداری 6تا مدیریتا 4تا کمه دیگه
بمووووووووووووووون دل من فقط به بودنت خوشششششههههههه
راه دور نزن اگه نیاوردی هم اشکال نداره بمون واسه سال بعد
پاسخ:
رتبم بد نشده زیر هزار شدم تو سهمیه منطقه 2
اما با این رتبه رشته هایی مثل مدیریت یا حسابداری که بازار کار بیشتری داره تو استان خودم شاید قبول نشم

انگیزه موندم ندارم ینی احمقانس که بخوام یه سال دیگه ام بمونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی