من و خودم

4.این روزا

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۴۷ ق.ظ
حالم بده
نمیدونم این یکسال برای چی خوندم
این روزا که فکرم شده بود حداقل قبولی تو رشته های مدیریت یا حسابداری
از یه طرف هم حس میکنم ارزششو نداره وقتی نمیتونم تو استان خودم این رشته ها رو قبول شم وقتی اونقدرام علاقه ای به هیچکدوم از این رشته ها ندارم که حاضر باشم برم جای دور

ظرفیت این چند تا رشتم که نسبت به سال قبل خیلی کمتر شده

هعی
نمیدونم چی میشه اخرش
:|

گاهی آدم پشیمون میشه از کم کاری قبلش ولی من این روزا به این فکر میکنم که چرا اصلا همین اندازم خوندم
خوندم که چی بشه
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۶
ارغوان ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی